مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری بدون ثبت در سامانه اعتبار ندارد

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، گفت: هرگونه مجوز آموزشگاه‌های آزاد هنری بدون ثبت در سامانه بدون اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی ورشویی رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، بیان کرد:  مجوزهایی که پارسال بدون ذکر تاریخ تمدید و یا با تاریخ اعتبار دائم صادر شده است باید پس از طی مراحل اداری، نسبت به ثبت آموزشگاه خود در این سامانه اقدام کنند زیرا  در این صورت اعتباری ندارد.

او، با تاکید بر شرایط موجود آموزشگاه‌های آزاد هنری در مواجه با محدودیت‌های آموزشی و تاکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی، هنر را از کارآمدترین ابزار و روش‌های تربیت در عصر امروز برشمرد و تصریح کرد:  تمامی فرآیندهای مجوز و پیگیری امور مربوط به آموزشگاه‌های آزاد هنری از سوی سامانه یاد شده  در قالب الکترونیکی انجام می شود.

ورشویی، ادامه داد: متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد هنری شامل رشته‌های موسیقی، تجسمی، هنرهای نمایشی و خوشنویسی  می توانند با ورود به سامانه www.sso.farhang.gov.ir نسبت به ثبت نام و انجام فرآیندهای بعدی اقدام کنند.

رئیس گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با تاکید بر اینکه آموزشگاه‌هایی که مجوز فعالیت دریافت کرده اند، پس از ورود به سامانه مذکور، نسبت به تکمیل فرآیند مربوط به بخش درخواست تأیید آموزشگاه به انجام امور این قسمت بپردازند، افزود: از این پس هر گونه درخواستی، مانند ارائه گزارش سه ماهه، تقاضای جابه جایی و تقاضای تمدید مجوز فقط از طریق همین سامانه انجام می شود.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار