با افزایش گلایه مردم و مسئولان قم از اظهارات نادرست معاون وزیر بهداشت در مورد قم، وزیر بهداشت از مردم این شهر عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  چندی پیش رئیسی،معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهار نظری شهروندان قمی را متهم کرد که" هیچ شیوه نامه بهداشتی  در قم رعایت نمی‌شود"


این اظهار نظر در حالی از زبان  معاون وزیر بهداشت منتشر شده که قم نخستین استانی است که به لحاظ کرونایی از وضعیت زرد وارد وضعیت آبی شده است.


آمار دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم نشان می‌دهد قم در رتبه ۳۱ کشوری در تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها است.


این اظهار نظر با واکنش‌های گسترده‌ای از طرف مردم قم، ائمه جمعه، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی همراه بود.


بیشتر بخوانید



با افزایش انتقاد‌ها از سخنگوی ستاد ملی کرونا، پنجشنبه گذشته وزیر بهداشت در سخنانی از مردم قم عذرخواهی کرد.


نمکی با بیان این که حرف‌های سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تنها در مقام کارشناسی بوده است، گفت: او  این سخنان را در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که یک جلسه تخصصی برای پیش‌بینی و کنترل این بیماری است، ایراد کرده و قصدی برای لطمه زدن به وجهه قم در کار نبوده است.


وزیر بهداشت  با تاکید بر جایگاه ارزشمند قم در انقلاب اسلامی گفت: در وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی جانفشانی‌های زیادی برای درمان و همچنین پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفته است و کارکنان بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری همواره ایثار کرده اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۲:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
با سلام.
چرا عذر خواهی.مردم قم هم مثل جاهای دیگه باید حتما بهداشت را رعایت کنن.
وقتی میگن تجمع نباشه نباید برای کسی که فوت شده و ایشان فانی هم بودن کاروان عزاداری راه ببندازن.البته این موضوع درک و فهم میخواد.مگه شما ها با اونایی که براشون عزاداری به پا میکنین تافته جدا بتفته هستید.
آخرین اخبار