چابهار ظرفیت مناسبی برای برگزاری رقابت‌های قایقرانی دارد

رییس فدراسیون قایقرانی کشور گفت: چابهار با توجه به متصل بودن به آب‌های آزاد اقیانوس هند ظرفیت مناسبی برای برگزاری رقابت‌های قایقرانی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی کشور  در بازدید از زیرساخت‌های رشته قایقرانی در بندر چابهار و دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سایت قایقرانی ایجاد شده در بندر چابهار مطلوب و به راهیابی قایقران‌ها به رقابت‌های بین المللی و المپیک کمک می‌کند.

او با بیان اینکه این منطقه قابلیت خوبی برای گسترش قایقرانی را دارد افزود: این سایت می‌تواند ورزش قایقرانی را به سرمنزل اصلی که راهیابی و موفقیت در رقابت‌های بین‌المللی و المپیک است برساند.

رییس فدراسیون قایقرانی کشور ادامه داد: اگر به ورزش قایقرانی با دید کلی نگاه کرد می‌توان رشته قایقرانی را جزو رشته‌های اصلی چابهار در نظر گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: زیرساخت‌های مناسبی برای انجام ورزش‌های آبی و ساحلی در سواحل این استان ایجاد شده که می‌تواند برای برگزاری رقابت مورد استفاده قرار گیرد.

بهروز آقایی افزود: سیستان و بلوچستان با ۵۴۱ کیلومتر نوار ساحلی بهترین و مناسب‌ترین فضا را برای بحث قایقرانی و گردشگری می‌تواند به خودش اختصاص دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار