امدادگران بوشهر به آسیب دیدگان ۶۲ حادثه کمک کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: در ماه گذشته، ۶۲ حادثه در سامانه امداد و نجات استان ثبت شد و به ۱۳۰ نفر خدمات داده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا حاجیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: در دی، در مجموع ۶۸ گروه این جمعیت با ۲۱۰ نیروی عملیاتی شرکت کردند و ۵۸ دستگاه از ناوگان حمل و نقل استان، عملیات‌ها را پوشش دادند.

او ادامه داد: از مجموع این حوادث، ۳۲ مورد جاده‌ای، ۴ مورد کوهستان، ۴ مورد شهری، ۳ مورد دریایی و ۲۱ مورد خدمات حضوری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در این مدت از ۱۳۰ نفر حادثه دیده، ۲۷ نفر به وسیله آمبولانس‌های این جمعیت به بیمارستان منتقل شدند و به ۱۷ نفر نیز به صورت سرپایی خدمات ارائه شد.


بیشتر بخوانید


به گفته او، بیشترین حوادث در دشتستان با ۱۵، دیلم و تنگستان با ۱۲ و بوشهر با ۱۱ حادثه ثبت شد، و شهر‌های عسلویه و دشتی با یک حادثه کمترین حادثه را داشتند و جم بدون حادثه بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هنگام بروز حوادث با شماره سه رقمی ۱۱۲، ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند تا امدادگران ما در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی کنند. مردم می‌توانند حتی با تلفن همراه بدون سیم کارت هم ندای امداد را شماره گیری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.