مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: برگزاری مراسم یادواره شهدای فجرآفرین و دوران انقلاب در مرکز استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، جلسه کارگروه ایثار و شهادت استان به منظور برنامه ریزی شایسته تر مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر استان برگزار شد.

رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در این جلسه گفت: محوری‌ترین برنامه دهه فجر امسال برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و اهتزاز پرچم در گلزار شهدا است که ۱۶ بهمن انجام می‌شود.

او افزود: رونمایی از گلزار شهدای امام زاده محمد (ع) نیز پس از مرمت و بهسازی نیز در همان روز انجام می‌شود که با هزینه‌ای بالغ بر ۶ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: همچنین کلنگ احداث خانه شهید مجهز به موزه آثار شهدا و حسینیه نیز در جوار شهدای امام زاده محمد (ع) کرج به زمین زده می‌شود.

او افزود: روایتگری پیام آوران ایثار و فجرآفرینان به صورت مجازی، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر امسال است.

حجت الاسلام والمسلمین روحی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز هم در این جلسه گفت: مراسم‌ها و برنامه ریزی دهه فجر امسال نیز برگزار میشود، اما شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد.

او افزود: از همه دستگاه‌ها تقاضا داریم هر برنامه‌ای که در دهه فجر امسال تدارک دیده اند حداکثر تا فردا به شورای هماهنگی استان اعلام کنند تا برنامه ریزی مناسبی شده تا منعکس کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال هم همچون سال گذشته از ۵ مبدا انجام می‌شود اما با شرایط متفاوت و به صورت رژه خودرویی است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.