هوای اصفهان ۳ درجه گرم‌تر می‌شود

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اصفهان و بررسی نقشه‌های هواشناسی استان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

او افزود: بر این اساس وضعیت جوی استان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه طی سه روز آینده برای آسمان استان به ویژه در ساعات اولیه صبح غبار صبحگاهی و شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مهیا است، ابراز داشت: این وضعیت تا روز پنجشنبه بر استان حاکم است.

او با بیان اینکه از روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، افزود: این سامانه در غرب و جنوب استان به صورت بارش باران و برف فعالیت دارد.

علی عسگریان در ادامه به افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۱ و منفی پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

او اضافه کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و زواره با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.