تمدید مسابقه صدای مقاومت تا دهم بهمن ماه

مدیر کانون اسلامی خواهران همدان گفت: مهلت ارسال آثار به مسابقه صدای مقاومت تا ده بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ساره میری, مدیر کانون اسلامی خواهران همدان با اشاره به اینکه مسابقه صدای مقاومت به‌منظور استعدادیابی در گویندگی و تربیت گوینده و شاعر با محوریت سردار سلیمانی به صورت مجازی در حال برگزاری است گفت: تاکنون بیش از ۱۲۰ اثر در حوزه‌های آزاد و دانش‌آموزی به دست ما رسیده است.

او افزود : مخاطب این مسابقه مردم هستند که باید فایل صوتی خود را در زمینه برداشت‌های شخصی خود از بیانات و زندگی‌نامه سردار سلیمانی ضبط و به‌صورت فایل mp۳ درآورند.

میری با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و آزاد برگزار می‌شود یادآور شد: برای ۳۲ نفر از افراد برگزیده دوره تخصصی فن بیان و صداسازی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون اسلامی خواهران همدان بیان کرد: افراد می‌توانند در حوزه‌های دکلمه‌خوانی، بسته‌های خلاقانه رادیویی، بیان خاطرات، داستان کوتاه و یا شعر آثار خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی شهید مدنی ارسال کنند.

میری با بیان اینکه هر فرد فقط می‌تواند دو اثر ارسال کند بیان کرد: این مسابقه از اول دی‌ماه آغاز شده است و مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی‌ماه بود که اکنون تا ۱۰ ماه جاری تمدید شده است.

او با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره ۱۵ بهمن‌ماه همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) خواهد بود گفت: کیفیت آثار نیز هنوز بررسی نشده است اما همه شرکت‌کنندگان از صمیم قلبشان درباره حاج قاسم سخن گفته و اجرا کرده‌اند، بنابراین انتظار می‌رود آثار از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.