مستند والدین شهداء و ایثارگران در زنجان تولید می‌شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید مستند ۲۶ قسمتی شهدا، آغاز مستند سازی والدین شهدا و ایثارگران و تله فیلم "شهید قربانی" خبر داد و گفت: مراحل تولید سریال تلویزیونی شهید دکتر مجید شهریاری در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با رئیس و تعدادی از مسئولان سازمان بسیج رسانه استان زنجان ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و دهه مبارک فجر، با اشاره به توسعه و تنوع تشکل‌های بسیج در رده‌ها و اصناف مختلف در سال‌های اخیر، تخصصی‌تر شدن خدمات بسیج  در جامعه را  نماد بالندگی این نهاد مقدس دانست و بر تداوم این مسیر تأکید کرد.
 
او  با تاکید بر این موضوع که راهبرد بسیج رسانه باید سبب ایجاد انسجام و تقویت هم‌افزایی بین اصحاب رسانه باشد، افزود: صدا و سیما به عنوان بزرگترین و تأثیر گذارترین رسانه، همواره با ارتباط و تعامل هرچه بیشتر از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کرده است.

لطیفی ادامه داد: نیرو‌های جوان، خلاق و خوش فکر به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند در عصر ارتباطات نوین، در عرصه اطلاع رسانی توأم با دقت و امانت نقش بسزایی در تقابل با تهاجم تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان دارند و باید سه محور کیفی سازی، برند‌سازی و ارزان سازی تولیدات که سرفصل مهم اقتضائات رسانه‌ای امروز است را رعایت کنند.

رئیس رسانه استانی بر تشکیل کارگروهی ویژه برای هماهنگی و هم افزایی بین رسانه‌های زنجان با محوریت بسیج رسانه تأکید کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید مستند ۲۶ قسمتی شهدا، آغاز مستند سازی والدین شهدا و ایثارگران و تله فیلم شهید قربانی به عنوان برنامه‌های در دست اقدام مرکز نام برد و ادامه داد: مراحل تولید سریال تلویزیونی شهید دکتر مجید شهریاری به سرعت در لوکیشن‌های مختلف در حال انجام است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان هم با اشاره به ارتباط خوب و موثر و تعامل سازنده صدا و سیما و بسیج رسانه زنجان گفت: این نهاد آماده همکاری هرچه بیشتر با صدا و سیما در حوزه خبر می‌باشد، چرا که رسانه ملی آئینه گفتمان نظام اسلامی و رسانه پیشرو در کشور است.

جمالی افزود: با توجه به وضعیت امروز و هجمه بی‌سابقه غرب که تحت حمایت رژیم صهیونیستی و عیادی منطقه‌ای شان علیه نظام و انقلاب اسلامی صورت می‌دهند اهالی رسانه، جامعه هنری و نویسندگان زنجان مراتب آمادگی خود را برای تعامل بیش از پیش با رسانه ملی و استانی در تقابل با این هجمه‌ها اعلام می‌کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.