مردم از کمبود روغن می‌گویند و مسئولان از نگرانی نهی می‌کنند

علی رغم آن که گزارش‌های مردمی از نبود روغن حکایت می‌کنند، مسئولان گزارش می‌دهند که این کالای خوراکی به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گزارش های مردمی حکایت از آن دارد که شهروندان برای یافتن روغن به هر مغازه ای که سر می زنند و درخواست خرید روغن می دهند تنها با یک پاسخ مواجه می شوند؛ نداریم و نداریم.

شهروندان دیگری نیز از فروش اجباری کالاهای کم خریدار در کنار فروش روغن خبر می دهند. موضوع را با بوستانی فر، سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت البرز درمیان گذاشتیم.

بوستانی فر در این باره گفت: شهروندان درخصوص تامین روغن هیچ نگرانی نداشته باشند و سهمیه روغن به اندازه کافی در اختیار البرز قرار گرفته است.

او درباره علت کمبود مقطعی روغن، افزود: نود درصد روغن کشور از خارج از کشور تامین می شود که به دلیل شیوع کرونا و افزایش قیمت روغن خام در جامعه بین الملل، با کاهش واردات روغن مواجه شدیم.

سرپرست معاونت بازرگانی و توسعه تجارت صمت البرز گفت: تمرکز توزیع روغن مایع بر روی فروشگاه های زنجیره ای قرار گرفته است که به زودی در سوپر مارکت ها نیز توزیع خواهد شد.

او با اشاره به فروش اجباری کالاهای کم خریدار  در بعضی فروشگاه ها، افزود: بعضی شرکت های توزیع اقدام به فروش اجباری به مغازه ها و فروشگاه ها می کنند که در ماه گذشته با یکی از شرکت ها به دلیل همین اتهام برخورد کردیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی نیازی
۱۵:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
مگر روغن پیدا می شود که مسئولان راجع به آن مصاحبه هم می کنند