نخستین کنگره ملی شعر و داستان کوتاه در زنجان برگزار می‌شود

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نخستین کنگره ملی شعر و داستان کوتاه به مناسبت دهه فجر در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمد‌خانی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از ‌مهمترین برنامه‌های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نخستین کنگره ملی شعر و داستان کوتاه است، گفت: این کنگره به مناسبت دهه فجر اجرایی می‌شود.

او موضوعات این کنگره را دهه فجر، شخصیت‌های تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید طالقانی و شهید رجایی اعلام کرد و گفت: دیگر موضوعات این جشنواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته‌ای شهیدان شهریاری و  فخری‌زاده هستند.

احمدخانی  با اشاره به اینکه ارسال آثار در بخش شعر در همه قالب‌ها آزاد است، ادامه داد: در بخش داستان کوتاه نیز آثار حداکثر باید ۲ هزار کلمه در بر داشته باشند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۰ بهمن ماه است، گفت: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در نیمه دوم بهمن ماه امسال انجام خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.