وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در گیلانغرب شکننده است

فرماندار گیلانغرب وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان را شکننده دانست و از مردم خواست از حضور در آیین‌های تجمعی، دورهمی و به خصوص خاکسپاری‌ها برای صیانت از سلامت خود و دیگران خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : وضعیت شهرستان گیلانغرب در خصوص ابتلا به ویروس کرونا هم اکنون زرد و روند ابتلای به بیماری کووید ۱۹ متغیر است به عنوان نمونه دیروز سه مورد و روز قبل از آن یک مورد مثبت داشته‌ایم.

او گفت : اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی نگیرند شاهد موج چهارم و خطرناک ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان خواهیم بود از این رو مردم حتما موازین بهداشتی را باید رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شستن دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی همگی از مواردی است که مردم باید آن را جدی بگیرند.

محمودیان ادامه داد: حضور در دورهمی‌های خانوادگی و خاکسپاری‌ها دلیل اصلی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در گیلانغرب است که مردم برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و صیانت از سلامت خود و دیگران باید آن را جدی بگیرند.

او افزود: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب تاکنون یک هزار و ۱۷۵نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۲ تن جان خود را از دست داده‌اند و هم اکنون یک فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان الزهرا (س) بستری و تحت مراقبت قرار دارد.

او گفت: طرح شهید سلیمانی با موفقیت کامل در گیلانغرب اجرا شده و تا اسفندماه ادامه دارد که هدف اصلی آن پایش و غربالگری افراد و ارائه آموزش‌های لازم مقابله با ویروس کرونا و برنامه‌های حمایتی و مراقبتی و نظارتی است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.