دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با خانواده معظم شهید ناجا

صبح امروز دیدار رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با خانواده شهید عامریان و امام جمعه در شهرستان آبادان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین صادق غلامعلی تبار رئیس جدیدعقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در دیدار با خانواده معظم شهید ناجا ،گفت: یکی از برنامه های مهم و ارزشمند فرماندهی انتظامی استان خوزستان و مجموعه عقیدتی سیاسی و همچنین فرمانده هان  شهرستان به ویژه سرهنگ زلقی فرمانده انتظامی آبادان دیدار با خانواده شهدا ، جانبازان ، و ایثارگران است .

او افزود : باید این دیدارها همچنان تداوم داشته باشد چرا که به تعبیر رهبری معظم که به صورت دائم تاکید بر دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دارد  زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از خود شهادت نیست .

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان خطاب به خانواده سرباز  شهید سعید عامریان که از شهدای ناجا در جنگ تحمیلی(منطقه کردستان) بوده ،گفت: شما از افتخارات کشور ما هستید و مردم عزیز ایران همواره قدردانی خودشان را نسبت به خانواده های معظم شهدا و خون شهدا ابراز دارند  و هدف از این دیدار که برای ما محترم است تجدید بیعت با آرمانهای امام و شهداست.

پس از اهدای لوح تقدیر به خانواده شهید عامریان  وی دیداری نیز با حجت السلام والمسلمین  ابراهیمی پور امام جمعه آبادان داشتند .

امام جمعه آبادان ضمن خوش آمدگویی ، از عملکرد پلیس در آبادان  تشکر کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.