بازگشایی واحد‌های استخر و سونا و شهربازی‌ها در کرمانشاه

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه از بازگشایی واحد‌های استخر و سونا و شهربازی‌ها بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت : به دلیل نبود مشتری این واحد‌های صنفی هنوز تعطیل هستند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد هادی ارباب رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه گفت : پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، استخر و سونا، واحد‌های ماساژ و شهربازی‌ها اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند.

او گفت : در بین واحد‌های استخر و سونا فقط یک واحد اقدام به بازگشایی کرده است که آن نیز مشتری آن‌چنانی ندارد و مابقی بدلیل بالا بودن هزینه‌های بازگشایی و نبود مشتری، کماکان تعطیل هستند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه افزود: شرکت‌های خدماتی درخصوص اعزام پرستار مشکلی ندارند، اما در بحث نظافتچی منازل شاید در طی ماه یکبار مشتری داشته باشند.

ارباب با بیان اینکه واحد‌های پارکینگ مشکلی ندارند، اما نسبت به گذشته مشتری کم‌تری دارند، گفت: شهربازی‌ها نیز بدلیل نبود مشتری کماکان تعطیل‌اند.

او افزود: متأسفانه دولت تاکنون هیچ گونه تسهیلاتی ارائه نکرده است و درخواست ما جهت کمک به واحد‌های صنفی، بخشش مالیات سال‌های ٩٨ و ٩٩ است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.