رونمایی از پلاک افتخار شهدای آمل

همزمان با سی ونهمین سالگرد حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل ازپلاک افتخار سه تن از شهدای حماسه ششم بهمن رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در این آیینی که باحضور جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رییس شورای شهر آمل ودیگر مسوولین شهرستان‌حضور داشتند پلاک افتخار شهید حمیدرضا ایزدی، پرویز بازدار و سقا علیزاده بر در منزل سه شهید حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در شهرستان آمل نصوب و رونمایی شد.

حسنعلی متان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل در این آیین گفت: نصب پلاک افتخار بر در منازل خانواده‌های شهید درشهرآمل به ویژه شهدای حماسه ششم بهمن، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس ازسال گذشته شروع شده و درمناسبت‌های مختلف سال انجام می‌شود.

او با بیان اینکه این پلاک افتخار مزین به عکس شهید، پیام رهبری در وصف شهدا، تاریخ و محل شهادت است، افزود: این پلاک افتخار یک سند افتخاری است تا با این حرکت فرهنگی بتوانیم فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه ترویج دهیم.

بیشتر بخوانید:

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ پلاک افتخار شهدای والامقام شهرآمل از سوی این سازمان وبا همراهی اداره بنیاد شهید و سپاه ناحیه شهرستان آمل نصب شده است افزود: که درماه‌های آینده نیز کارنصب پلاک افتخار بر درب منازل این شهدا نیز انجام خواهد شد.

متان ادامه داد: یکی از اولویت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل برای نصب پلاک افتخارشهدا، درحیات بودن والدین شهدا یا حداقل یکی از آن‌ها، همسران ویا فرزندان شهدا شهر است که با کسب رضایت و اجازه ازآن‌ها اقدام می‌شود.

شهرستان آمل در طول دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن هزار و ۴۸ شهید تقدیم پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

از این تعداد، ۴۱ شهید مربوط به حادثه ششم بهمن سال ۶۰ آمل است که در راه حفظ نظام نوپای انقلاب اسلامی در درگیری با گروهک منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار