مسئولان موظفند نقدپذیر باشند

معاون استاندار بوشهر گفت: مسئولان جامعه موظف به نقدپذیری هستند. مردم نیز حق انتقاد دارند و مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بررسی مسائل و مشکلات مردم جزیره شیف با تاکید بر توسعه طرح‌های عمرانی در این روستا بر اساس خواسته‌های مردم بیان کرد: در جزیره شیف زیرساخت‌های مهمی در عرصه‌های آبرسانی، آموزشی، بهداشتی، درمانی، گازرسانی، برقرسانی و ورزشی اجرا شده است، اما کافی نیست باید این طرح‌ها ادامه یابد.

او، با اشاره به شرایط کرونایی، بر رعایت ضوابط بهداشتی در همه سطوح جامعه تاکید کرد و افزود: هر چند شاهد روند کاهشی و نزولی بیماران کرونایی در استان بوشهر هستیم نباید با عادی‌انگاری خود و خانواده را در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، مقاومت و تحمل ملت ایران در برابر ظلم دشمنان را سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی دانست.


بیشتر بخوانید


ایرانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین و محرومان است، تاکید کرد: اجرای طرح‌ها در مناطق مختلف بر اساس مطالبات مردم ادامه دارد زیرا سیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته حق بزرگ مردم این مناطق بر گردن دولت است.

او، ساحل‌سازی را یکی از خواسته‌های به‌حق مردم شیف دانست و بر توجه به ساحل‌سازی جزیره شیف بوشهر از سوی بنیاد مسکن استان تاکید کرد.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی در شیف، به آسفالت معابر شیف اشاره کرد و افزود: نیمی از این طرح‌ها، اجرا شده و برای ادامه این طرح‌ها اعتبارات لازم از محل تملک‌دارایی شهرستان بوشهر و بودجه دهیاری‌ها تخصیص می‌یابد.

ایرانی، به مردم شیف قول داد که مطالباتشان پیگیری و محقق شود.

او نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر رای ملت و مردم سالاری دینی عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان جامعه موظف به نقدپذیری هستند. مردم  نیز حق انتقاد دارند و مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه نظام اسلامی ایران، با حضور مردم در انتخابات پایه‌گذاری شده است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود. باید آزادانه پای صندوق رای حاضر شویم و افراد مورد نظر را انتخاب کنیم.

ایرانی، وحدت و انسجام در استان بوشهر را مثال‌زدنی دانست وبیان کرد: باید قدر این وحدت و امنیت پایدار را بدانیم و این اتحاد و انسجام باید حفظ و تقویت شود.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.