برگزاری رژه خودرویی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن در بندر ماهشهر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲بهمن به صورت رژه خودرویی در این شهرستان برگزار می‌شود.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن امسال در این شهرستان گفت: حفظ و گسترش آرمان‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین واجبات برای هر فرد ایرانی و انقلابی است.

او با تاکید بر برگزاری باشکوه دهه مبارک فجر افزود: امسال باتوجه به شرایط حساس کرونایی کشور، اغلب برنامه‌ها به شکل مجازی و یا با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در شهرستان بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

عکرش اظهار داشت: باتوجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، در شهرستان نیز مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی برگزار خواهد شد، ضمن اینکه مراسم نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن نیز به شکل نمادین در یکی از مدارس برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه همزمان با برگزاری برنامه‌های متنوع از سوی هرکدام از دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی، نمایشگاه دستاورد‌های بانوان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر اجرایی خواهد شد،  تصریح کرد: عطرافشانی گلزار‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و آذین بندی مناسب اماکن و معابر عمومی شهری و روستایی در دستورکار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.