گلایه سرمربی شهدای قشقایی از وضعیت بازی این تیم با گل ریحان

تاخیر ۵۷ دقیقه‌ای برای آغاز دیدار قشقایی و گل ریحان، صدای داریوش هرمزی را در آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در پایان بازی هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال میان تیم‌های شهدای قشقایی و گل ریحان، داریوش هرمزی سرمربی شهدای قشقایی شیراز گفت: در دیداری که مستحق کسب پیروزی بودیم و موقعیت‌های گل زیادی را از دست دادیم متاسفانه به کسب تساوی یک-یک رضایت دادیم.

او ادامه داد: بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه تیم گل ریحان ایجاد کردیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم و موضوع دیگری که وجود داشت قرار بود بازی ساعت ۱۴ شروع شود، ولی برنامه ریزی مناسبی برای مسابقه وجود نداشت و پس از گذشت ۵۷ دقیقه این بازی شروع شد که واقعا جای ناراحتی برای ما داشت، چون بازیکنان در زمین معطل شدند.

هرمزی افزود: شب قبل از بازی هم در جلسه بازی، نه نماینده‌ای شورای تامین و نه نماینده ستاد کرونا حاضر بود که برای ما عجیب بود، ولی بهرحال به تیم کل ریحان بابت کسب این تساوی تبریک می‌گویم، چون قشقایی باید با ۳ امتیاز ورزشگاه انقلاب کرج را ترک می‌کرد، اما در کل ناراضی نیستیم و برای مسابقه بعدی با شهرداری آستارا آماده خواهیم شد.

شهدای قشقایی شیراز در پایان هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با هشت امتیاز در مکان ۱۷ جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.