قلعه نوعی: ۱۰ سال است که به دشمنی‌ها در فوتبال عادت کرده ام

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اشتباهات داوری توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره اشتباهات داوری عنوان کرد: قبل از هر چیز از اتفاقاتی که در آخر بازی با تراکتور رخ داد به عنوان مسئول فنی تیم گل گهر عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنان تیم خودم نیز به خاطر فوتبال روان و تاکتیکی که ارائه می‌دهند تشکر می‌کنم.

قلعه نوعی ادامه داد: اشتباهات داوری چند سال اخیر به نظر من اتفاقی نیست. وقتی این اشتباهات پشت سر هم رخ دهد و سریالی باشد دیگر اتفاقی نیست.

او گفت: این اشتباهات برای تیم‌ها نیست، این اشتباهات فقط برای امیر قلعه نوعی است. تفاوتی ندارد در ذوب آهن، سپاهان و یا گل گهر باشم همان اشتباهات تنها برای تیم‌های من تکرار می‌شود.

او ادامه داد: اگر با امیر قلعه نوعی مشکل دارید چرا باید تیمی که سال دوم خودش را در لیگ برتر می‌گذراند ضرر ببینند متضرر شود. من این اشتباهات را یک سریال می‌بینم.

قلعه نوعی گفت: چرا هر بازی که اشکان خورشیدی برای تیم‌های من قضاوت می‌کند اشتباه می‌کند. این صحبت‌های من کارشناسی شده است و از خودم چیزی نمی‌گویم. من عادت ندارم که زیاد صحبت کنم، اما می‌بینم به خاطر دشمنی با شخص من به مجموعه گل کهر ظلم می‌شود.

او گفت: من ۱۰ سال است که به این ظلم‌ها و ناداوری‌ها عادت کرده ام. بیژن حیدری ۲ پنالتی چه امسال و سال گذشته علیه تیم‌های من گرفته که یکی از این پنالتی‌ها باعث از دست رفتن سهمیه  آسیایی سپاهان شد.

او ادامه داد: اگر یک داور در مرحله حساس اشتباه کند و یک جام را از تیمی بگیرند باید فینال را به او بدهند؟ من می‌خواهم بدانم مشکل چیست تا آن مشکل را حل کنم. اگر من مشکل دارم به من بگویند و من آن را حل کنم. وقتی این اشتباهات همیشه برای قلعه نوعی است خواهش می‌کنم نگویید حادثه است. تیم‌های من به علت همین ناداوری‌ها جام از دست داده اند.

او ادامه داد: اینکه داور‌های ما سلامت هستند و با کمترین امکانات قضاوت می‌کنند بحثی در آن نیست، اما می‌خواهم بگویم که مشکل خود را با قلعه نوعی حل کنید. من به این نامردی‌ها عادت کرده ام. من یک چیز از فوتبال می‌خواهم و آن هم تنها عدالت است.


ببشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار