مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مطرح کرد؛

سازندگان تجهیزات صنعت نفت، برای سرمایه گذاران اعتمادسازی کنند

بهزاد محمدی گفت: توصیه من به سازندگان تجهیزات صنعت نفت این است که ضمن ساخت تجهیزات، به اعتمادسازی برای سرمایه گذاران بپردازند.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهزاد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران گفت: توصیه من به سازندگان تجهیزات صنعت نفت این است که ضمن ساخت تجهیزات، به اعتمادسازی برای سرمایه گذاران بپردازند و  از فرصت تحریم که باعث شده شرکت‌های تولید داخل ظهور پیدا کنند، بهره ببرند.

او در پاسخ به سوالی درباره حضور کمرنگ خارجی‌ها در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور اظهار کرد: برای ورود شرکت‌های خارجی و توسعه اقتصادی، باید بستر سیاسی فراهم باشد؛ شرکت‌های خارجی امسال حضور زیادی در نمایشگاه نداشتند.

محمدی افزود: بخشی از صنعت ما وابسته به خارج کشور است و این روابط همیشه بوده و هست؛ اما باید تلاش کنیم تا در داخل کشور با توسعه صنایع داخلی، ساخت داخل و استفاده از این فرهنگ، نقش آن‌ها را کم و بتوانیم حضور خودمان را پررنگ‌تر کنیم.


بیشتر بخوانید


او در پایان تاکید کرد: هر نمایشگاهی در واقع یک تعامل دوطرفه میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است؛ امسال این فضا نیز ایجاد شد و توانستیم با تمرکز بر ساخت داخل، محصولات شرکت‌های نوپا و دانش بنیان را در معرض دید کسانی که باید آن‌ها را ببینند قرار دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: پتروشیمی ، ساخت داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار