الحوثی: هراسی از آمریکا نداریم و افتخار می‌کنیم که سبب وحشت آن‌ها شده‌ایم

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اقدامات آمریکا در راستای تروریستی نامیدن جنبش انصارالله یمن، گفت: آمریکا به ما می‌گوید که شما تروریست هستید و ما هم افتخار می‌کنیم دشمن آمریکا هستیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی خود به دنبال تظاهرات  گسترده ضد آمریکایی مردم این کشور در واکنش به تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن، در جمع ده‌ها هزار نفر از مردم کشور یمن ضمن تاکید بر پیروزی ملت یمن با ایستادگی در برابر متجاوزان، اظهار کرد: آمریکا به ما می‌گوید که شما تروریست هستید.

وی تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم دشمن شما هستیم و سبب رعب و وحشت شما شده ایم.

الحوثی با تاکید بر اینکه ملت یمن همچنان برای تقویت آمادگی خود تلاش می‌کند، گفت: ما به خواست و اجازه خدا، در مقابل همه این اقدامات و تلاش‌ها در راستای تعرض به یمن می‌ایستیم.

وی ادامه داد: این ایستادگی و اقدامات یک سنت الهی محسوب می‌شود و ملت یمن باید بر اساس آن عمل کند.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها دشمن ما هستند و در مقابل ما نیز افتخار می‌کنیم که دشمن آن‌ها هستیم، افزود: آن‌ها بی رحمانه ملت ما را محاصره کردند و مردمان ما را کشتند و به مدت ۶ سال این اقدامات را ادامه دادند.

وی تاکید کرد: ما امروز از شما هیچ ترس و هراسی نداریم و این را بدانید که هر اقدامی که انجام دهید، نتیجه‌ای جز شکست و زیان نخواهد داشت.

الحوثی با بیان اینکه ملت یمن به مقاومت و جهاد در برابر شما ادامه می‌دهد، افزود: ملت ما سست نشده و همانند این ۶ سال مقابله باز هم بدون ترس در مقابل شما می‌ایستد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به حضور مردم یمن اظهار کرد: امروز یمنی‌ها به اینجا آمده اند تا علاوه بر بیعت با دبیر کل جنبش انصارالله بگویند هر تصمیمی را که درست می‌دانی، اتخاذ کن و ما کنار تو ایستاده ایم.

دولت دونالد ترامپ، در واپسین روزهای خود قصد داشت تا نام جنبش انصارالله یمن را وارد لیست گروه های تروریستی کند که این اقدام پس از وی و در دولت جدید آمریکا مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت وزارت خزانه داری این کشور با صدور بیانیه ای از معافیت موقت برای انصارالله یمن خبر داد و اجازه انجام تراکنش‌های مالی با انصارالله یمن را تا تاریخ ۲۶ فوریه صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار