سیدصالحی: نبود یک رهبر در خط دفاع پرسپولیس احساس می‌شد / شاهد نوسان در بازی‌های لیگ برتر هستیم

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

مهدی سیدصالحی، کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نبود ۲ دفاع وسط خود، از شیری و حسینی استفاده کرد که شاهد تغییراتی در خط دفاعی سرخپوشان بودیم.

سید صالحی درباره اولین باخت پرسپولیس گفت: نبود سید جلال حسینی برابر آلومینیوم مشهود بود. در این بازی رهبر و لیدری در خط دفاع پرسپولیس ندیدم و شیری هم در پست غیر تخصصی خود بازی کرد. گل محمدی در نیمه دوم بازی اولین تعویض را انجام داد و رهبری خط دفاعی تیم خود را به کامیابی نیا سپرد.

تیم آلومینیوم از نامنظمی خط دفاع پرسپولیس استفاده کرد

او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بازی را خوب شروع کردند و از طریق ضربه کرنر به گل رسیدند. تفکرات گل محمدی این بود که کامیابی نیا را به خط دفاع ببرد تا شیری به جناحین برود. علاوه بر این، تیم آلومینیوم به سمت دروازه پرسپولیس هجوم آورد و از نامنظمی خط دفاع پرسپولیس استفاده کرد و از طریق ضربات ایستگاهی به گل رسید. زمانی که تیم آلومینیوم گل زد، عقب نشینی کرد و چشم به ضد حملات داشت.

سید صالحی: غیبت سید جلال حسینی در بازی با آلومینیوم مشهود بود/ شاهد نوسان در بازی های لیگ برتر هستیم

کارشناس فوتبال درباره بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم سپاهان از مهدی زاده و ولسیانی در دفاع وسط، مصلح در جناح چپ و اسماعیلی فر در جناح راست استفاده کرد. مصدومیت جزئی رفیعی باعث شد که کادر فنی از کریمی در خط هافبک دفاعی بهره ببرد و خلعتبری، کی روش استنلی و سجاد شهباززاده در خط حمله قرار گرفتند.

او افزود: تیم سپاهان در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسید و بعد از آن تیم صنعت نفت آبادان حملاتی روی دروازه سپاهان داشت؛ اما در نیمه اول نتوانست گل خورده را جبران کند. البته ولسیانی، بازیکن سپاهان موقعیت گلزنی داشت که توپ را به تیرک دروازه زد. سپاهانی‌ها در نیمه دوم عقب نشینی کردند و این موضوع باعث شد که صنعت نفتی‌ها با بازیسازی و تعویض‌ به گل رسیدند.

سید صالحی اظهار کرد: علاوه بر این، محرم نویدکیا تعویضی انجام داد و همین موضوع باعث شد که بازیکنان سپاهان با تمرکز بازی کنند؛ از اشتباه خط دفاع حریف آبادانی خود استفاده کرده و به گل دوم برسند.

او درباره احیای سجاد شهباززاده در دوران سرمربیگری نویدکیا گفت: شهباززاده چندین سال است که در تیم‌های بزرگ بازی کرده و گلزنی می‌کند. انگیزه او با حضور نویدکیا در سپاهان افزایش یافت و توانست جواب اعتماد کادر فنی را بدهد.

سپاهان با هوشیاری در آبادان پیروز شد 

سید صالحی درباره شکستن طلسم ۱۰ ساله سپاهان در آبادان، تصریح کرد: تیم صنعت نفت آبادان حریف دست و پا بسته‌ای نبود و خوب بازی کرد؛ اما تیم سپاهان به برد در این بازی نیاز داشت و ۳ امتیاز بازی را با هوشیاری و تجربه بازیکنان خود به دست آورد.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم‌ها در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: تیم استقلال برابر سایپا شکست خورد و تیم تراکتور هم با برد برابر گل گهر وضعیتش را در جدول رده بندی سر و سامان داد. بازی‌های لیگ برتر فوتبال، نوسان زیادی داشتند و این موضوع نشان می‌دهد که تیم‌ها به تدریج شکل و شمایل خود را پیدا می‌کنند. امسال تیم‌های بالا، میانه و پایین جدول با یک برد و باخت جایگاهشان در جدول رده بندی تغییر می‌کند.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم فوتبال گفت: به نظرم تیم‌های فوتبال استقلال، سپاهان، تراکتور، پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و فولاد مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار