ارتباط مدیران با رسانه‌ها در سیستان و بلوچستان باید تقویت شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان باید ارتباط خودشان با رسانه‌ها را برای بازگوکردن خدمات نظام و دولت تقویت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان  در شورای اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: کیفیت ارتباط با رسانه‌ها به جهت تنویر افکار عمومی و بازگو کردن خدمات نظام و دولت باید افزایش یابد.

او  بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور کار اطلاع رسانی بسیار مهم و حساس است و کار اطلاع رسانی حتما باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد تا بتواند به اهداف مشخص دست یابد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات نظام و دولت یک ضرورتیست که بر همگان روشن است.

او  اظهارداشت: پیوست رسانه‌ای طرح‌ها و اقدامات انجام شده نه تنها جزیی از کار نیست بلکه بخش مهم کار محسوب می‌شود و باید همگان نسبت به این مساله توجه داشته باشند.

کوثری بیان کرد: دستگاه‌ها اجرایی سیستان و بلوچستان در حوزه فضای مجازی ورود داشته باشند زیرا خیلی از اقدامات انجام شده در فضای رسانه‌ای و مجازی دیده نمی‌شود.

او  افزود: دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان در صورتیکه در یک مساله با مشکل مواجه هستند باید اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان امور قرار گیرند زیرا در این صورت می‌توان نظر افکار عمومی را جلب کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همان گونه که شرایط کشور را درک می‌کنیم باید شرایط رسانه را نیز درک کنیم و با آنان همراهی بیشتری داشته باشیم.

او تصریح کرد: موج مطالبه گری که در سطوح خرد تا کلان در کشور فراگیر شده نقطه مثبتی است و این نقطه مثبت در جاهایی می‌تواند پاشنه آشیل شود.

کوثری اظهارداشت: بیشترین مطالبات به رسانه‌ها می‌شود و آنان این مطالبات را به بدنه دستگاه‌های اجرایی منتقل می‌کنند و مدیران باید از آنان استقبال کنند.

او  بیان کرد: اهمیت رسانه و متولیان آنان و اهمیت ارتباط با رسانه‌ها در سیستان و بلوچستان باید تقویت شود تا بتوان به اهداف مدنظر براحتی رسید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک در شرایطی هستیم که زمینه برای گفتن نقاط ضعف تا گفتن نقاط قوت بیشتر فراهم است.

او افزود: رویکرد انتقادی رسانه باید حفظ شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سیستان و بلوچستان باید در این زمینه کمک کنند زیرا اگر غیر از این باشد رسانه از فلسفه وجودی خودش فاصله گرفته است.

کوثری گفت: در چهارچوب سیاست های کلان کشور و نظام و اخلاق حرفه‌ای باید کمک کنیم تا مسائل عالیه نظام حفظ شود.

او  اظهارداشت: در سیستان و بلوچستان خدمات خوب و بی بدیلی توسط دولت‌های مختلف و نظام انجام شده است که معرفی این خدمات بر عهده روابط عمومی ها و رسانه‌هاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ما نمی توانیم کل خدماتی که دولت‌های مختلف و نظام در این استان انجام داده است را زیر سوال ببریم.

او  تصریح کرد: ضمن بیان کاستی‌هایی که وجود دارد باید خدماتی هم که از سوی دولت و نظام انجام شده را نیز برای مردم تبیین کنیم.

کوثری افزود: در آستانه گرامیداشت دهه مبارک فجر هستیم و این دهه بهترین زمان برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار