یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا؛

اینتر - میلان/دربی دلامادونینا با طعم حذف یا صعود

تیم‌های اینتر و میلان، امشب حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب بین تیم‌های همشهری اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار می‌شود.

این ۲ تیم در حالی در این مرحله به هم رسیدند که دیدارشان در نیم فصل نخست سری آ با پیروزی ۲ بر یک روسونری خاتمه یافت  و شاگردان کونته در این مسابقه برای انتقام آن شکست، گام به میدان می‌گذارند.

اینتر با عبور از فیورنتینا در دیداری دشوار به این مرحله رسیده است. صعود میلان هم آسان‌تر از آن‌ها نبوده و در ضربات پنالتی از سد تورینو عبور کرده‌ و به یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رسیده‌اند.

دربی دلامادونینا یکی از قدیمی‌ترین دربی‌های جهان است و این ۲ تیم تاکنون ۲۹۳ بار مقابل هم قرار گرفته اند. در جام حذفی هم ۲۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم میلان ۱۰ پیروزی و سهم اینتر ۷ برد بوده است.

این ۲ تیم امسال بعد از سال‌های طولانی، دوباره در کورس قهرمانی سری آ قرار دارند. میلان در رتبه نخست سری آ و اینتر در جایگاه دوم است. البته شاگردان پیولی با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل آتالانتا در ابتدای هفته، گام به این دیدار می‌گذارند. البته شاگردان کونته هم در دیدار آخرشان نتیجه خوبی نگرفته‌اند و مقابل اودینزه تن به تساوی بدون گل دادند.

دی آمبروزیو تنها مصدوم نراتزوری است؛ اما روسونری برای این مسابقه هاکان چالهانغلو، بن ناصر، گابیا و کالولو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

میلان به تازگی ماریو مانژوکیچ را هم به تیمش اضافه کرده است و این بازیکن می‌تواند زوج خطرناک و البته با تجربه‌ای را با زلاتان ایبراهیموویچ در خط آتش قرمز و مشکی پوشان تشکیل دهند. البته زوج خط حمله افعی‌ها هم به همان اندازه خطرناک هستند؛ لوکاکو و لوتارو مارتینز در این فصل عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته‌اند.

اینتر - میلان/دربی دلامادونینا با طعم حذف یا صعود

به جز اینتر و میلان ، یوونتوس ، اسپال، لاتزیو، آتالانتا، اسپتزیا و ناپولی، سایر تیم های مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا هستند.

ترکیب احتمالی میلان:

تاتاروشانو، دالوت، کیائر، رومانیولی، تئو، کسیه، تونالی، سالماکرز، دیاز، مانژوکیچ و ایبراهیموویچ.

ترکیب احتمالی اینتر:

دنیلیه پادلی، دی فرای، باستونی، اشکرینیار، حکیمی، بارلا، بروزوویچ، ویدال، یانگ، لوتارو مارتینز و لوکاکو.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار