ساماندهی صنوف آلاینده در مهاباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با اتمام پروژه ساخت شهرک صنفی کاوه زمان انتقال صنوف آلاینده به این مکان فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های خودرو یکی از صنوف آلاینده در سطح شهرهستند، اظهار کرد:بعد از گذشت ۱۶ سال، تمام امکانات زیربنایی در شهرک صنفی کاوه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

او افزود: بنا به دستور فرمانداری در جلسه کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده، ساماندهی ۳ خیابان پرترافیک محمد قاضی، سرداران و آرمان (پیام نور)  مصوب و در دستور کار جدی قرار دارد.


بیشتر بخوانید

جهین اضافه کرد: بر اساس مصوبات این کارگروه هرگونه صدور مجوز برای فعالیت نمایشگاه‌های خودرو در این ۳ خیابان ممنوع اعلام شده و واحد‌های بدون پروانه که در این خیابان مستقر هستند پلمب می‌شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همزمان با انتقال نمایشگاه‌های خودرو در سطح شهر، ۳ رسته مکانیکی، نجاران و فلزکاران نیز در راسته‌ای دیگر در شهرک صنفی کاوه مستقر می‌شوند که در حال حاضر تعدادی از این واحد‌ها نیز در این شهرک فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.