گلایه از افزایش قیمت سیمان در بازار

پیام شما شهروندان عزیز در مورد قیمت‌گذاری نامناسب سیمان در بازار توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد افزایش قیمت مصالح ساختمانی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

 


پیام شهروندخبرنگار:

باسلام درمورد سیمان گزارش می دهم چرا سیمان را برای ارمنستان ۱۵۰۰۰ می فروشین در حالی که خود مان برای سیمان لنگ ماندیم در بازار سیاه یک عده سودجو در اورقانها دست دارن به قیمت ۳۹۰۰۰هزار می فروشند سهم آنها را هم می دهند نمایندگی های کارخانه سیمان بامسئولین صنعت مهدن دست به یکی می کنند فقط به کسانی سیمان دولتی می دهند که یا از خودشان هست یا از قانون یه چیزی سر در می آورند  الباقی در بازار سیاه به فروش می رود  دردمان را به کی بگیم


سلام

در استان آذربایجان شرقی مخصوصا شهر تبریز، حتی یک کیسه هم سیمان در هیچ جایی پیدا نمی‌شود.اگر هم سیمان پیدا شود. کیسه ای بالای 30 هزار تومان است.


سلام ممنون ازاینکه درمورد سیمان گزارش تهیه کردید ای کاش برای اهن هم گزارش تهیه کنید که در مدت هشت ماه چهار برابر شده


سلام جوانی هستم در حال ساختن خانه با وام کلی قرض اما قیمت میلگرد و آهن الات نفس ما  را بریده میلگرد و آهن از دو هفته قبل تا حالا به ازای هر کیلو ۴ تا ۵ هزار تومان گران شده خواهشا پیگری نمائید. دو ،سه هفته قبل پیگیری کردید اما نتیجه ای از آن حاصل  نشد. چرا آهن و سیمان که تولید داخلی است باید اینقدر گرون بشه . چرا اینها را وارد بورس کرده اند. نمی خواهد مسکن بسازند. لوازم مسکن را گران نکنند برای ما کافیه .

با تشکر از زحمات شما خبرنگاران عزیز به ویژه خبرنگاران دلسوز و زحمتکش باشگاه خبرنگاران


سلام خسته نباشید تو رو قران این خبر رو بگید وام مسکن روستا ۴۰تا۵۰میلیون تومان به نظر شما این وام پول سیمان و ماسه ساختمان می شود لطفا رسیدگی کنید.


سلام با عرض خسته نباشید لطفا این گرانی مصالح ساختمانی را هم خبر بزارید قیمت میلگرد و آهن کیلویی از ۵۰۰۰ تومان به ۹۵۰۰ تومان افزایش یافته تو چهار ماه قیمت سیمان از ۱۲۰۰۰ تومان با ۲۰۰۰۰ هزار تومان افزایش یافته الان چند روزه دارم خبر هاتونو نگاه می کنم هیچ اشاره ای به گرانی مصالح ساختمانی نمی کنید


لطفا گزارشی در مورد تعطیلی کارخانه های سیمان به علت قطع برق و کمبود سیمان در بازار تهیه فرمایید


کمبود و گرانی سیمان

سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران از آغاز آخرین آلودگی هوا کارخانه سیمان تهران رو به تعطیلی رفت و کمبودی رو در بازار سیمان ایجاد کرد این کمبود باعث گرانی سیمان از۲۱/۰۰۰تومان شروع و همچنان پله پله در حال افزایش میباشد البته سیمان های شهرستان هست اما اون ها هم به دلایل گوناگون و پشتیبانی از سیمان تهران هر روز به یه بهانه گاز قطعه برق قطعه و دیگر بهانه ها همین الان که این پیام رو می نویسم قیمت گم هست و از ۳۵/۰۰۰ الی ۴۰/۰۰۰ اونم با منت اگر اوضاع همینطور باشه تا ۱۰ روزه دیگه شاهد سیمان۵۰/۰۰۰ تومانی در هر کیسه باید باشیم ممنون می شم گروه خبرنگاران پیگیری کنند


سلام یکی موضوع کمبود سیمان فله وپاکت پیگیری کند مخصوصا جنوب کرمان وهرمزگان همش صادرات می‌شود کارما بافله است تولیدی داریم کارگاه روبه تعطیلی است خیلی گران کردن وگیر نمیاد لطفا پیگیری کنید.


سلام خواهش می کنم پیگیر گرانی مصالح ساختمانی باشید


گرانی مصالح ساختمانی

با سلام و خدا قوت مدتی است مصالح ساختمانی وآلومینیوم تورم داشته لطفا نظارت و پیگیری شود باتشکر


 

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد افزایش قیمت سیمان در بازار  را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

بازار سیمان تا یک ماه آینده آرام می‌شود/ عرضه مستقیم سیمان به مصرف کنندگان عمده

یک مقام مسئول گفت: با توجه به شرایط فعلی تا حدود یک ماه آینده به تعادل در بازار خواهیم رسید.

 

 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار