ضیا آذری: سرمربی تیم ملی تنیس تا دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود

دبیر فدراسیون تنیس کشورمان گفت: مراحل انتخاب سرمربی تیم ملی را پشت سر گذاشته ایم و تا روز دوشنبه هفته آینده سرمربی را معرفی می‌کنیم.

فرزین ضیا آذری، دبیر فدراسیون تنیس کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: مراحل انتخاب سرمربی تیم ملی تنیس بانوان و آقایان در پایه مشخص شده و سرمربی تیم ملی تنیس آقایان تا دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود. با توجه به برگزاری دیدار جام حذفی بانوان در جزیره کیش و حضور ما در برای این مسابقات، یک جلسه نهایی در خصوص تصمیم نهایی باقی مانده است که به امید خدا در روز‌های شنبه یا یک شنبه آینده برگزار می‌شود و قطعا سرمربی آقایان تا روز دوشنبه مشخص می‌شود.

ضیا آذری در خصوص مطرح شدن شایعاتی در خصوص انتخاب قطعی انوشا شاه قلی به عنوان سرمربی تیم ملی عنوان کرد: شاه قلی جزو گزینه‌های کمیته فنی نبود، ولی شرایط او بررسی شده، ولی هنوز در خصوص نفر آخر تصمیم نهایی را نگرفته ایم و گزینه قطعی هدایت تیم ملی تا روز  دوشنبه هفته آینده مشخص می‌شود.

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص مشکلات زمین تمرین فدراسیون عنوان کرد: متاسفانه شرکت توسعه اماکن ورزشی به زمین‌های تنیس به چشم درآمدزایی نگاه می‌کند و تمامی زمین‌های تنیس را به بخش خصوصی اجاره داده است. با وجود اینکه فدراسیون تنیس ۳ میلیارد تومان از بدهی خود را به شرکت توسعه اماکن ورزشی پرداخت کرده است، اما تا به امروز عزمی در شرکت توسعه دیده نمی‌شود که بخواهد زمینی را در اختیار فدراسیون قرار دهد.

ضیا آذری در خصوص برنامه‌های فدراسیون تنیس برای حل این مشکل اظهار داشت: فدراسیون با تمامی بخش‌های خصوصی جلسه و تعامل داشته است و ۲ نقطه در شهر تهران را مشخص کردیم که اگر بتوانیم خودمان به عنوان سازنده وارد عمل بشویم وگرنه این زمین‌ها را اجاره کنیم.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: با شرایط بسیار سختی در خصوص زمین تمرین مواجه هستیم و دلیل اصلی این شرایط مربوط به شرکت توسعه اماکن ورزشی است که اماکن دولتی را با قرارداد‌های بلند مدت در اختیار بخش خصوصی گذاشته است.

دبیر فدراسیون تنیس در خصوص کمک‌های وزارت ورزش برای رفع این مشکل گفت: وزیر ورزش و جوانان چندین بار به شرکت توسعه دستوری مبنی بر در اختیار گذاشتن ۶ عدد از زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب را در اختیار فدراسیون قرار دهد و همچنین جلساتی با صدری، پیمانکار باشگاه انقلاب که زمین‌های این باشگاه را در اختیار دارد برگزار کردیم تا این مشکل حل شود، اما متاسفانه تا به الان این اتفاق رخ نداده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار