استاندار آذربایجان غربی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بر لزوم تخصیص اعتبار لازم برای اجرای خانه جوان ارومیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  محمدمهدی شهریاری استانداری آذربایجان غربی در دیدار با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شروع عملیات احداث خانه جوان ارومیه در راستای پاسخگویی به یکی از مطالبات بحق جوانان گفت: مقدمات تامین زمین و عملیات احداث آغاز شده و در صورت تامین سهم اعتباری وزارت ورزش و جوانان، فرآیند‌های اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا و ضرورت توجه به استعداد یابی و نگاه تخصصی به این رشته ورزشی، آکادمی تخصصی یدالله کارگر پیشه در مراحل نهایی خود قرار دارد، خواستار تامین اعتبار برای تامین تجهیزات اداری و تخصصی ورزشی شد تا این پروژه مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه که پس از سال‌ها انتظار در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید به جهت میزبانی از رویداد‌های ملی و بین المللی نیازمند تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی با قابلیت هیتینگ است.

شهریاری تصریح کرد: پروژه‌های مهم ورزشی استان که به همت دولت در نقاط مختلف از جمله سلماس، خوی، مهاباد، بوکان و ارومیه به بهره برداری رسیده نیازمند تامین اعتبار و نیروی انسانی برای حفظ و نگهداری است.

او  خاطرنشان کرد: تقویت کارایی پروژه‌های ورزشی استان و نیز بهره گیری از نیرو‌های جوان و متخصص در حوزه ورزش و جوانان به تامین اعتبار ویژه نیاز دارد.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار نسبت به موارد مطرح شده دستورات لازم برای حل مشکلات اعتباری و نیروی انسانی را صادر کرد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.