راه روستای ارغای آوج آسفالت می شود

فرماندار شهرستان آوج گفت: پروژه آسفالت راه روستای ارغای شهرستان آوج در مرحله مناقصه است و این روستا قابلیت تبدیل شدن به یک روستای هدف گردشگری را دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در نشست با دهیار و اعضای شورای روستای ارغای و تنی چند از اهالی این روستا گفت:طرح آسفالت روستای ارغای به طول ۵/۵ کیلومتر از اولویت‌های شهرستان در حوزه راهداری می‌باشد که در حال حاضر در مرحله مناقصه است و پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

علیرضایی افزود:موقعیت جغرافیایی، نزدیکی به مرکز شهرستان، ظرفیت‌های کشاورزی، باغداری، محصولات دامی، تولید عسل و وجود چشمه در این روستا یک موقعیت خاصی را به این روستا بخشیده که می‌تواند با فعال کردن این ظرفیت‌ها به یک دهکده توریستی و گردشگری تبدیل شود.

فرماندار شهرستان آوج گفت:بوم گردی و انس و الفت با طبیعت از اولویت‌های انسان شهرنشین در جوامع امروزی است و شهرستان آوج از پتانسیل‌های بالایی برای پاسخگویی به این نیاز‌ها و دغدغه‌ها برخوردار می‌باشد که سرمایه گذاران محلی باید از این فرصت استفاده کنند.

او افزود: فعال کردن ظرفیت‌های گردشگری علاوه بر پویایی اقتصادی روستا و افزایش درآمد روستائیان به پایداری جمعیت و رونق تولید در این مناطق منجر می‌شود.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت:بازنگری طرح هادی، آسفالت راه روستایی، اصلاح و بهسازی پل ارغای، نصب دوربین‌های مداربسته با مشارکت و خودیاری اهالی و اجرای طرح‌های آبخیزداری و مکانیزه شدن سطل‌های جمع آوری زباله از جمله مهمترین اولویت‌ها و مسائل روستا بود که در این خصوص تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار