یادی از اسطوره های صبر در شب وفات حضرت ام البنین (س)

آیین بزرگداشت مادران و همسران ۶۰۹۰ شهید استان قم با نام" اسطوره‌های صبر" در شب وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  هم زمان  با شب وفات حضرت ام البنین (س) آیین گرامیداشتی با نام"اسطوره‌های صبر" ویژه تکریم مادران و همسران  ۶۰۹۰ شهید استان قم به همت کنگره ملی شهدای استان قم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار  شد.

در این آیین که جمعی از خانواده معظم شهیدان، مسئولان و برخی از نیروها و پرسنل نظامی و انتظامی استان حضور داشتند،حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری ، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور طی سخنانی گفت: مادران شهدا از عمق وجودشان فرزندانشان را دوست داشتند و این حقیقتی است که همه دنیا باید بداند.

او افزود: شهیدان نیز از عشقی که به خانواده های خود داشتند، برای دفاع از حریم ناموس جامعه، ملت، شیعیان و مسلمانان و ایرانیان جان خود را به کف دست گرفتند و در مقابل دشمن ایستادند.

شکری با اشاره به این که مادران و همسران شهدا  رسالت خود را به خوبی به دوش کشیدند افزود: جانبازان قطع نخاع، اعصاب و روان و شیمیایی سخت ترین درد و رنج  را تحمل می کنند و همسرانشان نیز همراهشان هستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: جانبازان پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از جنگ تحمیلی همچنان هزینه جنگ را پرداخت می‌کنند و همسران، مادران و خواهران مهربان آن ها در کنارشان هستند و از آن ها پرستاری می کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار