۵۰ تن روغن مایع و جامد به طبس می ‌رسد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: طی چند روز آینده ۵۰ تن روغن مایع و جامد به‌دست عاملان توزیع در سراسر این شهرستان می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زارع‌ نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: باتوجه به وعده داده شده، ۲۰ تن روغن مایع و جامد تنظیم بازار طی هفته‌ های اخیر بین ۳۰ عامل توزیع در شهرستان طبس پخش شد.

او درباره انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی تصاویری از ازدحام و صف طولانی مردم در شهر عشق ‌آباد مرکز بخش دستگردان شهرستان طبس برای دریافت روغن افزود: کلیپ منتشر شده مربوط به عوامل پخش این اداره نبوده است.

زارع‌ نیا اظهار کرد: انتظار است تا در شهر‌ها و روستاها، مسئولان محلی موضوع پخش روغن را مدیریت کنند تا مشکلی پیش نیاید.


بیشتربخوانید


شیردل بخشدار دستگردان طبس نیز در این خصوص بیان کرد: روغن سهمیه ‌ای تنظیم بازار شامل روغن مایع و جامد در ۲ هفته اخیر از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت بین مراکز پخش این بخش توزیع شده است.

او ادامه داد:، اما با توجه به فرهنگ غذایی مردم عشق‌آباد، روغن جامد در این بخش مقبول ‌تر و پر استفاده ‌تر است، به همین دلیل میزان روغن جامد عرضه شده، پاسخگوی حجم بالای تقاضای مردم نبوده و اکنون نیز همچنان دچار کمبود روغن جامد در بخش دستگردان هستیم.

 شیردل تصریح کرد: توزیع روغن که موجب تجمع مردم شده، از سمت اداره صنعت، معدن و تجارت نبوده است بلکه یکی از شرکت‌ های تعاونی روستایی اقدام به عرضه مقدار اندکی روغن جامد بین افراد کرده و به دلیل اطلاعیه‌ای که شب قبل منتشر کرده، موجب ازدحام و تجمع مردم در مقابل محل توزیع شد.

بخشدار دستگردان افزود: باتوجه به عرضه روغن تنظیم بازار از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، در حال حاضر کمبودی در زمینه روغن مایع در بخش دستگردان وجود ندارد و کمبود فقط برای روغن جامد است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.