برگزاری میهمانی لاله‌ها در ۲۹۲ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری + فیلم

به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور، میهمانی لاله‌ها در ۲۹۲ گلزار شهید استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریدون ظفری معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: امسال همزمان با دهه مبارک فجر ۳۴۰ عنوان برنامه محوری از سوی بنیاد شهید در استان برگزار می‌شود.

او افزود: نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد همزمان با ۱۲ بهمن، همایش هم‌اندیشی نخبگان شاهد و ایثارگر، همایش تجلیل از همسران شهدا و جانبازان و زنان ایثارگر استان با رعایت دستور العمل بهداشتی، تجلیل از همسران شهدا به مناسبت روز زن، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در حوزه ایثار و شهادت در سایت شاهد، برگزاری مسابقات ورزشی آنلاین بین ایثارگران از برنامه‌های مهم کمیته ایثارگران استان است.


بیشتر بخوانید


ظفری اضافه کرد: برگزاری میهمانی لاله‌ها در ۲۹۲ گلزار شهید، رونمایی از ۳۲ تابلوی شهدای هنرستان کشاورزی استان، برگزاری یادواره مجازی شهدا و انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دوران انقلاب و شهدای سلامت، چاپ و نصب بنر و افتتاح گلزار شهدای گمنام شهر چلگرد از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال است.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تمام این برنامه‌ها براساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و با رعایت بهداشت و در مناطق زرد و آبی با تعداد محدود برگزار می‌شود.

ظفری گفت: همچنین در قالب کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز و به مناسبت ۲۰ اسفند ماه سالروز بمباران هوایی شهرکرد در سال ۶۶ از خانواده‌های شهدا و جانبازان آن حادثه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.