برنامه های دهه فجر رنگ و بوی مجازی به خود می گیرد

فرماندار بهاباد گفت: برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهاباد به صورت مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدمهدی خانی زاده، فرماندار بهاباد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، گرامیداشت چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را وظیفه ملی همه اقشار جامعه دانست و گفت: باید به نحوه احسن برای برگزاری پرشکوه سالگرد پیروی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود.

او باتوجه به شیوع کرونا ویروس، بر استفاده از فضای مجازی تأکید کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهاباد به صورت مجازی برگزار شود و تبلیغات برای تجمع مردمی صورت نگیرد.

محمدمهدی خانی زاده خواستار توجه جدی مسئولین به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و گفت: اگر ما مسئولین در این مقام و مسئولیت هستیم به واسطه خود شهدا و این انقلاب است و لذا در این ایام وظیفه خود را باید به نحو احسن انجام دهیم.

خانی زاده بر فضاسازی پرشکوه شهری، اداری، محلات و اصناف برای گرامی داشت ایام الله دهه فجر تأکید ویژه کرد و افزود: این آذین بندی‌ها باید همانند نیمه شعبان شود و باتوجه به مصادف بودن با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیاد گذار کبیر انقلاب اسلامی، پرنگ‌تر از سال‌های قبل باشد.

این مسئول ادامه داد: نورافشانی در فضای محدود باتوجه به شیوع کرونا، دیدار با خانواده شهدا در کنگره بزرگداشت شهدا، اطلاع رسانی دستاورد‌های انقلاب و خدمات دولت، رژه موتوری و خودرویی در ۱۲ و ۲۲ بهمن و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های شاخص است که در شهرستان بهاباد اجرا خواهد شد.

امام جمعه بهاباد  نیز با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی بر بیان این دستاورد‌ها از سوی مبلغین و روحانیون تأکید کرد و گفت: کشور‌های غربی از دستاورد‌های انقلاب و توسعه انقلاب ایران وحشت دارند.

حجت الاسلام بشکانی دهه فجر را فرصتی برای یادآوری روز‌های خاطره انگیز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و با اظهار اینکه همه به انقلاب اسلامی بدهکار هستیم خواستار کیفیت بخشی به برنامه‌ها و بازنگری نحوه فضاسازی شهری و روستایی شد.

همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ایام الله دهه فجر ریشه در قرآن دارد گفت: انتظار داریم که برنامه‌های شاد و متناسب با فضای شهری تزئین شود.

حجت الاسلام فخرالدین باتوجه به شیوع کرونا تأثیر آن در کاهش برنامه حضوری مردم، به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مشارکت فعال مردم در فضای مجازی برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اجرای برنامه‌های مختلف به صورت مجازی، مشت محکمی از سوی ملت ایران به دهان یاوه گویانی است نمی‌خواستند چهملین سالگرد انقلاب اسلامی برسد.

او افزود: به فضل الهی، انقلاب اسلامی دشمنان را بیش از گذشته زمین گیر و ناکام خواهد گذاشت و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) خواهد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.