کرونا جان ۳۲۰ شهروند مهابادی را گرفت

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۳۲۰ نفر در این شهرستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه تاکنون ۳۲۰ شهروند مهابادی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۳ بیمار در بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بستری هستند که در مقایسه با هفته گذشته این آمار  ثابت مانده است.

او افزود: از مجموع بستری‌شدگان در بخش ویژه کرونا در این بیمارستان هشت نفر مبتلا و پنج نفر مشکوک هستند که از این تعداد هم ۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال عمومی مناسبی ندارند.

بهزاد با بیان اینکه طی هفته جاری سه مورد فوتی در این شهرستان ثبت شده، اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون ۳۲۰ نفر در این شهرستان بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مهاباد به صورت فزاینده به ۶ هزار و ۵۰۰ مورد نزدیک می‌شود.

او تصریح کرد: در صورتی که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و بدون توجه به هشدار‌ها در معابر و خیابان‌ها حضور گسترده داشته باشند در آینده نزدیک با موج جدیدی از شیوع کرونا روبرو خواهیم بود.
انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.