ایمن سازی بلوار فاطمیه و زیرگذر صدا و سیما همدان

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: با توجه به فراوانی تصادف در بلوار فاطمیه و زیرگذر صدا و سیما در شهر همدان ایمن سازی این ۲ معبر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،فرخ جمالی,رئیس پلیس راهور شهرستان همدان اظهار داشت: بلوار فاطمیه حدفاصل میدان پیشاهنگی تا میدان بعثت یکی از حادثه خیزترین معابر شهر همدان محسوب می‌شود که عابران زیادی در این مسیر براثر تصادف دچار جراحت یا فوت شدند.

او با اشاره به اینکه تداخل خودرو و عابر و اختلاف سطح ارتفاع عامل بالا بودن میزان سوانح در این نقطه حادثه خیز است، افزود: شهرداری متعهد شده است اعتبار ساخت پل عابر پیاده در بلوار فاطمیه را در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری پیش بینی کند تا میزان سوانح منجر به فوت و جرح عابران در این مسیر کاهش یابد.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان افزود: همچنین زیرگذر صدا و سیما از مسیر‌های حادثه خیز شهر همدان محسوب شده که بار‌ها شاهد تصادف زنجیره‌ای و برخورد خودرو با گاردریل‌ها حاشیه پل، پیش از ورود به زیرگذر بودیم.

سرهنگ جمالی بیان کرد: نمایندگانی از راهور، استانداری، فرمانداری و شهرداری نیز اقدام به بررسی وضعیت زیرگذر کرده اند که مقرر شد که نظر‌های کارشناسی برای ایمن سازی این قسمت داده شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.