سند پهلوانی در کشور به نام کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه از قدیم سند پهلوانی در کشور به نام کرمانشاه است، گفت : باید این سند و برند پهلوانی را پررنگ‌تر از گذشته به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز چهارشنبه در جلسه‌ای با مدیران باشگاه‌های پرورش‌اندام و کادر اجرایی هیات بدنسازی، پرورش‌اندام و پاورلیفتینگ استان کرمانشاه گفت : این سند پهلوانی به راحتی به دست نیامده و نسل بعد هم تشنه دریافت آن است، امروز در دست شما است و وقتی چنین سندی در اختیار دارید رفتار، اخلاق و گفتار شما برای جوانان الگو است.

او گفت : امروز شما سرمایه‌های بزرگی برای استان هستید، حیف است که این سرمایه‌های ارزشمند کنونی را نادیده بگیریم و همه باید کمک کنیم تا این سند پهلوانی به راحتی به نسل بعدی منتقل شود، اما در این انتقال باید سرعت تغییرات و نسل‌ها را هم مدنظر داشته باشیم.

بازوند در خصوص شیوع کرونا در جهان و ایران و تاثیرات آن افزود: این بحران فقط با مشارکت مردم مدیریت و به پایان می‌رسد و ما نباید به سادگی از کرونا بگذریم تا سرمایه‌های ارزشمندی مانند «علی حاتمی» را از ما بگیرد و تمام سخت‌گیری‌های ستاد کرونا برای حفظ جان این سرمایه‌ها است.

استاندار کرمانشاه بر تغییر رفتار و زندگی مسالمت‌آمیز با کرونا تاکید کرد و افزود: باید رفتار خودمان را با شرایط جدید منطبق کنیم و اگر همه دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم می‌توانیم زندگی عادی خود را ادامه دهیم.

او با اشاره به اینکه کرونا علاوه بر خسارات جانی خسارت‌های مالی زیادی هم داشت، گفت: همه شما باشگاه‌داران مشکلات خود را استخراج کنید تا به زودی کمیته‌ای متشکل از مدیران ذی‌ربط تشکیل دهیم تا در خصوص پرداخت تسهیلات، مالیات، قبوض خدماتی و سایر امکاناتی که نیاز دارید تصمیم‌گیری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار