فرمانده انتظامی استان ایلام :

رفتار و کردار ما در برخورد با مردم بایستی انقلابی باشد

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه رفتار و کردار ما در برخورد با مردم بایستی انقلابی باشد، گفت: وظیفه ما در رشد و توسعه انقلاب پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست تخصصی مدیران فرماندهان و مسئولان انتظامی استان گفت: با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر یاد کنیم از اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال هرچه در توان داشتند به میدان آمدند تا جلوی رشد و توسعه انقلاب اسلامی را بگیرند، اما با یاری خداوند مکروحیله به خودشان بازگشت.

او افزود: اتاق فکر دشمنان مرز و بوم ایران اسلامی به این نتیجه رسیدند، تنها راهی که بتوان با این انقلاب مبارزه کرد تفرقه انداختن میان مردم و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به این نتیجه و با رسانه‌های در اختیار، مسائل و مشکلات بغرنج کشور‌های غربی را کمرنگ و مشکلات جزئی جامعه ما را پررنگ می‌کنند تا با این حیله و دسیسه بتوانند مردم را را از نظام دلسرد کنند.

او یادآور شد: با لطف خداوند متعال و خادمان نظام هدایت‌های حکیمانه رهبری و حمایت قاطع مردم، بلافاصله نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه وظیفه ما در رشد و توسعه انقلاب، پلیس در تراز انقلاب اسلامی گفت: بایستی خود را در همه حال خادم مردم بدانیم چرا که سربازان ولایت هستیم و رفتار و کردار ما به تمام نظام تعمیم داده می‌شود.

سرهنگ القاصی مهر با برشمردن خصوصیات یک فرمانده موفق، اعلام کرد: فرمانده بایستی شجاع، امین، پرتلاش، باشد و این شاخصه‌ها را در زیر مجموعه نیز تقویت کند.

او اضافه کرد: سلامت کارکنان در چهار مولفه محیطی، جسمانی، معنوی و روانی به عنوان یک وظیفه اصلی در دستور کار قرار گیرد و برای اهتمام آن تلاش شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: اگر می‌خواهیم رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم سلامت کاری کارکنان را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهید.

او گفت:تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، دفاع از حریم سازمان و هویت بخشی به کارکنان به صورت روزانه بایستی مدنظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه از نیرو‌ها حمایت همه جانبه قانونی می‌کنیم، ادامه داد: نباید اجازه بدهیم به پلیس ما که دارد قانون را اجرا می‌کند هجمه و حمله شود.

او اعلام کرد: یک فرمانده موفق فردی است علاوه بر کاهش تخلفات در بین کارکنان، نسبت به پیشگیری از آنان برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشد.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه فرمانده و مسئول بایستی از تمام جریان امور یگانش مطلع باشد، گفت: اگر اشراف اطلاعاتی در حوزه استحفاظی وجود داشته باشد با کمترین هزینه می‌توان مأموریت‌ها را بدون شکست به سرانجام رساند.

او با بیان اینکه فرماندهان بایستی رابطه دوستانه با زیرمجموعه خود داشته باشند، اظهار کرد: فرمانده بایستی قرآنی، ایمانی و عامل به چیزی که می‌گوید باشد.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: توجه به معنویت کارکنان یکی از فاکتور‌های مهمی است که نقش بسیار تاثیرگذار در سلامت محیطی و روانی کارکنان می‌تواند داشته باشد.

او مطرح کرد: منزلت و جایگاه همکاران و خانواده آن‌ها بایستی به صورت ویژه ارتقا یابد و محیط‌هایی را که محل تردد و مراجعه مردم و خانواده هاست زیباسازی شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.