وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل به صورت مداوم بررسی می‌شود

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: با توجه به اهمیت پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک کشور این پروژه به صورت مداوم بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خیراللّه خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ظهر امروز در بدو ورود به اردبیل گفت:  با توجه به اهمیت پروژه راه‌آهن اردبیل به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و استراتژیک کشور و نیز تحقق مطالبه مردم استان وضعیت این پروژه به صورت مداوم بررسی می‌شود.

او با اشاره به بازدید ویژه و بررسی آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل افزود: در راستای حل مشکلات این پروژه و برطرف‌سازی موانع آن با همکاری مجلس اقدامات خوبی تاکنون در سال‌های اخیر انجام یافته و تلاش بر اتمام این پروژه در اسرع وقت یکی از اولویت‌های اساسی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور با در نظر گرفتن اولویت و اهمیت یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که با جدیت پیگیری می‌کنیم و به همین منظور درصدد هستیم تا تمام سعی و تلاش خود را برای رفع آنان انجام دهیم.

خادمی ادامه داد: انتظار می‌رود با همکاری پیمانکار پروژه و تلاش مسئولان تا سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد که بدون شک تحول عظیمی در توسعه و تحول استان پدید خواهد آورد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
قرار بود تا پایان سال 99 حدود 100 کیلومتر ریل گذاری شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
قرار بود تا پایان سال 99 حدود 100 کیلومتر ریل گذاری شود
Netherlands
اردبیلی
۱۳:۳۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دوسال دیگه به بهربرادری میرسه روند ریل گذاری بسیارکنده
آخرین اخبار