برنامه بازگشایی خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها در ترم بهمن اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره زمان بازگشایی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌ها در ترم بهمن توضیحاتی داد.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه باز گشایی خوابگاه ها و سلف سرویس ها گفت: برای بازگشایی خوابگاه ها و سلف سرویس ها برای ارائه خدمات به دانشجویان تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم. 

او ادامه داد: شرایط بسیار خاص و حساس است و مجموعه وزارت علوم و سایر ارگان ها و دستگاه ها تابع تصمیمات این ستاد هستند. 

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه ها با توجه به اینکه در نقاط مختلف و استان های مختلفی واقع شده اند ممکن است استانی زودتر به شرایط سفید برسد و استان هایی شرایط با ثباتی از حیث شیوع کرونا نداشته باشند. 

مطیعی توضیح داد: ستاد کرونا تصمیم گیری در خصوص بازگشایی را به روسای دانشگاه ها و هیئت رئیسه دانشگاه ها واگذار کرده است و اتخاذ تصمیم واحد و یکسان برای تمام دانشگاه ها امکان پذیر نیست. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: تجربه نشان داده است که معمولا اولین مراکزی که در مواجهه با این شرایط تعطیل می‌شوند، مدارس و دانشگاه ها هستند. علت این است که نقاط گسترده تماس در این ارتباط  وجود دارد و امکان بیماری زایی به وجود می آورد. 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۲:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
ستاد کرونا رو بهانه نکنید، این ستاد از روز اول کرونا مخالف بازگشایی مدارس و دانشگاه بوده و هست.
وقتی تعداد مبتلایان به کرونا پایین و بالا داره و هر وقت یک منطقه قرمز یا سفید میشه، دیگه چرا پایان هر ترم برای چی میایید میگید که شاید دانشگاه ها باز میشه تو این وضع خطرناک!!!!!!
آخرین اخبار