فرزندان فرد خاطی کودک آزار در خانه امن بهزیستی

رئیس بهزیستی شهرستان ملایر گفت: فرزندان فرد خاطی کودک آزار و فرزند برادرش که مورد آزار قرار گرفته بود به خانه امن همدان فرستاده شدند.

 سید رضا حسینی , رئیس بهزیستی شهرستان ملایر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با دستور مراجع قضایی برای حفظ امنیت جسمی و روحی دختر ۱۲ ساله مجرم فضای مجازی و پسر ۴ ساله برادرش که با تسبیح آویزان شده بود به خانه امن بهزیستی همدان منتقل شدند.

دو روز قبل پلیس فردی را که یک پسر را در روستای حاجی آباد شهرستان ملایر با تسبیح از گردن آویزان کرده بود، دستگیر کرد. دستگیری این فرد که عموی کودک است ، پس از انتشار عکس هایی که او در فضای مجازی منتشر کرد، انجام شد. فعالان رسانه ای و مدنی نیز در روزهای گذشته این موضوع را رسانه ای و محکوم کردند.
بیشتر بخوانید
 
پلیس پدر و عموی این پسر بچه را که از مهاجران استان ایلام به استان همدان هستند، بلافاصله دستگیر کرد.
 
عموی کودک در بازجویی اعلام کرد؛ تنها قصد شوخی با کودک را داشته و از این شوخی ابلهانه خود به شدت پشیمان است .

رئیس بهزیستی شهرستان ملایر گفت: در بازدیدی که کارشناسان اورژانس اجتماعی از محل زندگی این پسر بچه داشته اند، به این نتیجه دست یافتند که تا تصمیم گیری قطعی ، مادر و سه فرزندش به خانه امن بهزیستی منتقل شوند.

حسینی با تاکید بر اینکه هر کونه کودک آزاری را مردم می توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۳ به ما اطلاع دهند افزود: تا زمان تضمین شرایط نگهداری مناسب از این کودکان،  آن ها در خانه امن بهزیستی نگهداری می شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۳:۱۴ ۲۰ تير ۱۴۰۲
خدا ازت نگذره پست فطرت