ستاری، سکاندار جدید ورزش کارگری اصفهان

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان برگزار و قاسم ستاری به مدت ۴ سال به ریاست هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری، مدیرکل ورزش و جوانان استان ،مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.
در این مجمع ۵ کاندیدا حضور داشتند که ۲ نفر انصراف داده و یک نفر هم غایب بود.
رقابت بین اسماعیل پناهنده و قاسم ستاری آغاز  و در ادامه  باتوجه به تعداد آرای برابر آقایان ستاری و پناهنده در عدد ۱۰ انتخابات به دور دوم کشیده شد که  در نهایت قاسم ستاری   ۱۱ رای و پناهنده هم ۱۰ رای بدست آوردند.
 با پایان انتخابات رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان ، قاسم ستاری  به مدت ۴ سال در این پست قرار گرفت.
پیش از این جواد شیرانی رئیس هیئت ورزش کارگری استان بود.

رمزی رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: مجمع امروز خیلی مطلوب و عالی برگزار شد. ورزش کارگری استان اصفهان به حق یکی از استان های پرتوان و با ظرفیت بالا در کشور است و این را هم می توان در برگزاری مسابقات کشورس و هم قهرمانی های مختلف در رشته های ورزشی دید.

او افزود: سرمایه های زیادی در ورزش کارگری استان اصفهان وجود دارد که می تواند کمک زیادی به ورزش کشورمان باشد، وجود ملی پوشان زیاد از استان اصفهان در تیم های ملی چه بانوان و چه آقایان این استان را در ورزش کشور پیشتاز کرده است.

رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۷۰ رویداد ملی در حوزه ورزش کارگری انجام شد و بیش از ۳۰ هزار نفر در این رویداد ها حضوری فعال داشتند گفت: در رقابت های بین المللی و جهانی هم کشورمان با کسب ده ها نشان رنگارنگ یکی از کشورهای پیشتاز در این مسابقات بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.