ساخت بیمارستان آموزشی و فوق تخصصی طبس در آینده نزدیک

مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساخت بیمارستان آموزشی و فوق تخصصی شهرستان طبس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ساکی مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : برنامه ریزی برای ساخت یک بیمارستان ۲۰۰ تا ۲۵۰ تختخوابی آموزشی و فوق تخصصی انجام شده است که شهرستان طبس از خدمات آن بهره مند خواهد شد.

او افزود: در یک برنامه میان مدت، یک بیمارستان حداقل به اندازه ۱۰۰ یا ۱۵۰ تخت خواب برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

ساکی با اشاره به اینکه منابع مالی این بیمارستان در اسرع وقت تأمین خواهد شد، تصریح کرد: منابع مورد نیاز از بخش صنعت، استانداری و وزارت بهداشت  تامین می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که در وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است در بازه دو و نیم ساله این بیمارستان قابل بهره برداری خواهد بود.

او عنوان کرد: با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه‌ای بین استانداری، شرکت ایمیدرو و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است و بخشی از منابع مورد نیاز تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار