دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

خانه‌های استیجاری به یک معضل تبدیل شده است

الله مرادی گفت: خانه‌های استیجاری در مناطق مرزی به یک معضل جدی تبدیل شده است که باید ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان درجلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: عدم نظارت مدیران بر زیرمجموعه‌ها از مشکلاتی است که مردم و ارباب رجوع به آن انتقاد‌های زیادی دارند.

او خاطرنشان کرد: خانه‌های اجاره‌ای در مناطق مرزی به یک معضل جدی تبدیل شده است که باید به صورت ویژه در این راستا ورود و نظارت‌ها بیشتر شود.

الله‌مرادی تصریح کرد: نظارت و اتخاذ قانون و مقررات در صدور مجوز و فعالیت خانه‌های بوم‌گردی و خانه‌های استیجاری ضروری است.

او اذعان کرد: بار‌ها این مشکل را به سازمان گردشگری استان تذکر داده‌ایم ضمن اینکه برگزاری تور‌های مختلط از دیگر نکاتی است که بسیار نگران کننده است و باید تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود.

الله مرادی همچنین گفت: بسیاری از برنامه‌های ورزشی در این استان برگزار می‌شود که مدیرکل ورزش و جوانان از آن اطلاع ندارد.

او اضافه کرد: هر دستگاهی که به حوزه ورزشی، فرهنگی و ... ورود می‌کند باید با هماهنگی دستگاه مربوطه باشد چرا که هر نوع مشکلی که پیش بیاید از چشم آن دستگاه می‌بینیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: اگرچه تعطیلی همه برنامه‌ها دستور است، اما جز برنامه‌های حوزه دینی، تمامی برنامه‌ها برگزار می‌شود و این اشکال دارد.

الله‌مرادی کرد: همزمان با سالروز شهادت شهید سلیمانی یک مسابقه در استان برگزار کردیم که ۸ هزار نفر در آن شرکت کردند.

او خاطرنشان کرد: ۷۴۰ نفر از شرکت کنندگان این مسابقه خارج از استان بودند، و به تمامی برندگان هدایای اعطا شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.