کلاهبرداری برخی شرکت‌های خصوصی از بیمه‌شدگان کرمانشاهی

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از کلاهبرداری برخی شرکت‌های خصوصی از بیمه‌شدگان کرمانشاهی به بهانه ارائه خدمات ویژه و تخفیفات دندانپزشکی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به تماس‌های تلفنی برخی از شرکت‌های خصوصی با بیمه شدگان این سازمان، گفت : سازمان بیمه سلامت برای ارائه دفترچه و سایر خدمات هیچ گونه تماس و یا مراجعه حضوری به درب منازل بیمه شدگان ندارد.

او گفت : افراد و شرکت‌هایی که به هر نوعی از نام بیمه سلامت استفاده می‌کنند، هیچ ارتباطی با این سازمان نداشته و مردم باید مراقب باشند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: اخیراً طی تماس‌های تلفنی برخی از شرکت‌های خصوصی تحت عنوان بیمه سلامت و یا نمایندگی این سازمان، به بیمه شدگان پیشنهاد ارائه خدمات اضافی و تخفیفات ویژه از قبیل دندانپزشکی، تکمیلی کارت سلامت طلایی به مدت یک سال در قبال پرداخت هزینه می‌دهند.

او ادامه داد: این شرکت‌ها سعی دارند که بیمه شدگان خدمات درمانی و یا کالای پزشکی از آن‌ها خریداری کرده و حتی مردم را با دروغ تهدید به قطع بیمه در صورت عدم خرید می‌کنند.

مظفری هرگونه وابستگی و ارتباط این شرکت‌ها و افراد سودجو با سازمان بیمه سلامت را رد کرد و افزود: متأسفانه این افراد و یا شرکت‌ها با هدف کلاهبرداری از مردم اقدام به این کار می‌کنند.

او با بیان اینکه بیمه سلامت تمام خدمات بیمه‌ای خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌دهند، از مردم خواست که اگر کسی به نام بیمه سلامت با آن‌ها تماس گرفته و یا مراجعه کرد حتماً شماره فرد تماس گیرنده را به سامانه ۱۶۶۶ اطلاع رسانی کرده تا از طریق مراجع قانونی پیگیری‌های لازم انجام شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آخرین اخبار این سازمان و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به تارنمای اداره کل به نشانی Ks.ihio.gov.ir مراجعه کرده و یا با سامانه ارتباطی ۱۶۶۶ تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار