با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد:

واگذاری ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان چهارمحال و بختیاری

با حضور رئیس کمیته امداد، ۵۰۰ واحد مسکن به مددجویان استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در سفر سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد به چهارمحال و بختیاری، ۵۰۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت در این استان واگذار شد.

سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسم افتتاح واحد‌های مسکونی مددجویان که در بخش ناغان از شهرستان کیار برگزار شد، با اشاره به رویکرد‌های توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، گفت: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان، تامین مسکن و ارتقای فرهنگ خودباوری در مددجویان از مهمترین ابعاد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ساخت این واحد‌های مسکونی از ابتدای امسال آغاز شده است افزود: احداث ۵۰۰ واحد در کمتر از یک سال، نشان دهنده توان بالای فنی و مهندسی کمیته امداد در ساخت مسکن محرومان است.

بختیاری با اشاره به اینکه در همین مدت ۷۰۵ واحد مسکونی مددجویان نیز به صورت کلی و جزئی تعمیر شده است، اظهار کرد: احداث مسکن ایمن و مقاوم و توانمندسازی مددجویان از راهبرد‌های اصلی این نهاد برای سال آینده است.

او ادامه داد: رویکرد این نهاد طی سال‌های اخیر از حمایت به سمت توانمندسازی تغییر کرده است و این روند در سال آینده تقویت خواهد شد به طوری که خودکفایی و خروج ۲۰۰ هزار خانوار مددجو در سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

بختیاری گفت: سال آینده دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی با اولویت ایتام، مناطق محروم و خانواده‌های سه نفر به بالا در استان چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود.

همچنین در ادامه سفر رئیس کمیته امداد به استان چهارمحال و بختیاری، دهمین مرکز کاریابی تخصصی اشتغال با هدف بهره‌گیری از تخصص و دانش کارآفرینان و خیران اشتغال، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.