بازار لنده زیر ذره بین بازرسان

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از تشدید بازرسی‌ها و برخورد قانونی با متخلفان صنفی در شهرستان لنده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در بازدید از بازار شهرستان لنده با اشاره به اینکه افزایش بازرسی‌ها با هدف تشدید نظارت بر بازار است، گفت: از جمله مشکلات عمده‌ای که در بازار لنده مشاهده شد اینکه اجناس در معرض فروش بدون برچسپ قیمت هستند.

براتعلی صالحی افزود: همه کالا‌ها در هر مغازه و فروشگاهی باید قیمت گذاری شده باشد در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
 
صالحی بیان کرد: نداشتن فاکتور خرید کالا‌ها از دیگر مشکلات بازار است و مشکلاتی از جمله بی کیفیت بودن، مضر بودن برای سلامتی (به ویژه در مورد اجناس آرایشی و بهداشتی)، معیوب بودن کالا، نداشتن استاندارد‌های لازم و تقلبی بودن جنس را دربردارد.

او از تشدید بازرسی‌ها و برخورد قاطع با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد و بیان کرد: با افزایش گشت‌های مشترک با واحد‌های متخلف بلافاصله برخورد قاطع و قانونی می‌شود.
 
صالحی گرانفروشی، درج نکردن قیمت، ارائه ندادن فاکتور و یا رعایت نکردن نکات بهداشتی را از دلایل پلمب واحد‌های متخلف برشمرد و افزود: بیش‌از ۶۰ درصد صنوف شهرلنده هنگام بازرسی و نظارت بسته بودند.

روح الله باقری معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از معرفی ۲۵ پرونده صنوف متخلف به تعزیرات حکومتی خبرداد و گفت: اغلب مغازه‌های که باز بودند را مورد پایش و رصد قرار داده ایم.
 
روح الله باقری افزود: همشهریان درصورت دیدن هر گونه تخلف، احتکار، گران فروشی، کم فروشی ودرج نکردن قیمت‌ها با شماره‌های ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.
 
انتهای پیام/ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.