دفترچه کاغذی بیمه تأمین اجتماعی مهابادی‌ها حذف می‌شود

رئیس اداره تأمین اجتماعی مهاباد گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در شعب و کارگزاری‌های مهاباد همزمان با سراسر کشور متوقف می‌شود.

آرش صالحیه رئیس اداره تأمین اجتماعی مهاباد در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: برنامه توقف چاپ دفترچه‌های کاغذی موجب می‌شود تا گام موثری در مسیر طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه‌های کاغذی برداریم.

صالحیه افزود: صفحات موجود در دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان کماکان معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

او ادامه داد: از اول اسفند به بعد بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آن‌ها به پایان می‌رسد نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می‌توانند تنها با ارائه کارت ملی به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد تأمین اجتماعی سراسر کشور مراجعه کنند.

رئیس اداره تأمین اجتماعی مهاباد تصریح کرد: در صورت اینکه پزشکان تمایل به استفاده از سامانه نسخه الکترونیک نداشتند، می‌توانند نسخه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را در سر نسخه برای آنان بنویسند.

صالحیه اضافه کرد: نحوه خدمت رسانی به بیمه شدگان در مطب پزشکان و سایر مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد به دقت برنامه ریزی شده است بنابراین در قبال بیمه شدگان با حذف دفترچه‌های کاغدی هیچ‌گونه اختلالی به‌وجود نخواهد آمد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.