اعلام برنامه مرحله نهایی لیگ یک والیبال

تیم‌های ایرانشید چالوس و باقرزاده بابلسر از هفته آینده در مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کمیته برگزاری رویداد‌ها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال مردان سال ۹۹ را اعلام کرد که در این مرحله ۸ تیم بصورت متمرکز از ۱۶ بهمن در گرگان با هم رقابت خواهند کرد.

مرحله مقدماتی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه یکم بهمن‌ماه به پایان رسید و تیم‌های مس رفسنجان، هوادار تهران، سروقامتان همدان و فولاد خراسان به عنوان تیم‌های اول تا چهارم گروه یک راهی مرحله پلی‌آف شدند.

در گروه دوم نیز تیم‌های پاس گرگان، عقاب ملل اردبیل، ایرانشید چالوس و زنده‌یاد باقرزاده بابلسر به عنوان تیم‌های اول تا چهارم جدول به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی

تیم‌ها روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه در نخستین مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند و روز جمعه ۱۸ بهمن نیز بازی دوم آن‌ها برگزار خواهد شد.

زنده‌یاد باقرزاده بابلسر- مس رفسنجان ساعت ۱۴:۳۰ سالن شهید گرزین
ایرانشید چالوس - هوادار تهران ساعت ۱۴:۳۰ سالن امام خمینی
سروقامتان همدان- عقاب ملل اردبیل ساعت ۱۷:۳۰
پاس گرگان - فولاد خراسان ساعت ۱۷:۳۰

اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، این بازی‌ها روز یکشنبه ۲۰ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد تا در نهایت چهار تیم برتر لیگ دسته یک والیبال برای حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات معرفی شوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار