گرشاسبی: لعنت بر کرونا که میناوند را از ما گرفت

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم خاکسپاری مهرداد میناوند، توضیحاتی را بیان کرد.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مهرداد میناوند نقطه اتکایی برای هواداران پرسپولیس بود و با کارهایی که می کرد هواداران را در جریان فعالیت‌های باشگاه قرار می‌داد.

او افزود: با قاطعیت می‌توانم بگویم که مهرداد میناوند یکی از متعصب‌ترین و با غیرت‌ترین افراد پرسپولیسی بود که هیچ چیزی را برای خودش نمی‌خواست. او همه چیز را برای هواداران و پرسپولیس می‌خواست. همیشه اولین صحبت میناوند در مصاحبه‌ها دغدغه مردم بود. لعنت بر کرونا که این عزیز را از ما گرفت.  

گرشاسبی در خصوص جمعیت زیادی که در مراسم خاکسپاری حاضر شدند، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا خودمان را بدهکار میناوند می‌دانستیم. مردم در مورد افتخار آفرینی‌های میناوند احساس دِین می‌کردند و به همین دلیل در قطعه نام آوران حاضر شدند. امیدوارم زودتر شرایط برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها مهیا شود و دقیقه ۲۵ میناوند را صدا بزنند. وقتی هادی نوروزی از دست رفت بازیکنان پرسپولیس قهرمانی را رها نکردند و امسال هم شرایط همین گونه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار