کارگر بیجاری در کوره آتش سوخت+ جزئیات

دقایقی قبل کارگر کارخانه سیمان کردستان در حین نظافت گرید کولر کوره کارخانه به داخل آتش افتاد و در دم جان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد خراطی رئیس کارخانه سیمان کردستان گفت: علی رضا حق مرادی کارگر فقید از پرسنل بهره بردار این کارخانه بوده که به همراه پنج نفر دیگر از پرسنل مشغول نظافت در کارخانه بوده‌اند.

او افزود: همکار متوفی پس از اتمام کار نظافت به دلیل نامشخص به بخشی که ممنوعه است مراجعه کرده و این حادثه تلخ روی داده است.

خراطی اعلام کرد: این کارگر بیش از ۱۰ سال در کارخانه سیمان کردستان سابقه فعالیت دارد و با تمام روال کار آشنا بوده و هر دو ماه یک بار عملیات نظافت را به همراه دیگر همکارانش انجام می‌داده است.

او افزود: نظافت گرید کولر‌ها از بدو ساخت کارخانه به همین روال صورت می‌پذیرد و در طول ۲۵ سال که از عمر کارخانه می‌گذرد این اولین اتفاق به این شکل است که متأسفانه روی داده است.

رئیس کارخانه سیمان کردستان اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسد که این فرد بر اثر استنشاق گاز‌های بسیار گرم در این محل ممنوعه بیهوش و به داخل کوره افتاده است که موضوع تحت بررسی کارشناسی قرار گرفته است.

خراطی تصریح کرد: پرسنل واحد ایمنی کارخانه پس از وقوع حادثه به سرعت به محل اعزام شده و جسد وی را از محل به بیرون انتقال دادند که متأسفانه قسمت بالا تنه این فرد دچار سوختگی شده بود و در همان لحظات نخستین جان خود را از دست داده بود.

او با تسلیت به خانواده این کارگر زحمتکش ابراز امیدواری کرد که با کارشناسی‌ها و اقدامات ایمنی که در آینده صورت خواهد گرفت دیگر شاهد وقوع این حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.