استاندار تهران مطرح کرد؛

جزئیات گازرسانی روستاهای شهرستان کن

محسنی بندپی درباره گازرسانی به بخش کن و جزئیات این پروژه توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستا‌های بخش کن (امامزاده داوود (ع)، کیگا، رندان، طالون) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه دهه مبارکه فجر توفیقی بود که امروز در بخش کن شاهد پروژه گازرسانی به این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های منطقه کار بسیار سختی بود که به همت شرکت گاز استان و همکاری و حمایت فرمانداری شهرستان انجام شد تا ساکنان این ۴ روستا که بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر هستند از نعمت گاز برخوردار شوند که با استاندارد بسیار خوب و شرایط بسیار ایده آل این کار انجام شده است.

محسنی بندپی تصریح کرد: با گازرسانی به این ۴ روستا در استان تهران هیچ روستایی نداریم که از نعمت گاز بی بهره باشند، این هم از اقدامات نظام جمهوری اسلامی برای رفاه و آسایش مردم در کشور است تا از امکانات بهره‌مند و برخوردار شوند.


بیشتر بخوانید


وی بیان کرد: حدود ۱۵ کیلومتر خط توزیع صورت گرفته، این مناطق سنگی هستند و جبهه کاری سختی است و منطقه ۲ هزار و ۶۰۰ متر ارتفاع دارد و همه این‌ها نشان از پیچیدگی، سختی و مشکلات طرح بوده که با عزم و اراده شرکت گاز استان، انتخاب پیمانکار خوب، همکاری دهیار‌ها و فرمانداری تهران این کار به خوبی انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار